Vuonna 1907 Oskar Lithell perusti ensimmäisen tehtaansa Kumlaan ja alkoi valmistaa makkaroita. 25 vuotta myöhemmin lanseerattiin ensimmäinen hodari, ja samalla syntyi yksi Ruotsin vanhimmista ja suosituimmista brändeistä.
Nimi Sibylla syntyi kilpailussa, jossa etsittiin nimeä sekä uudelle brändille että uudelle makkaralle. Perustelut voittaneelle ehdotukselle olivat, että makkara sopii vaikka kuninkaalle ja ansaitsee siksi kuninkaallisen nimen. Sibylla sai näin nimensä saksalaiselta prinsessalta, joka nai Ruotsin prinssin Gustav Adolfin samana vuonna.
1930-luvun laman aikana Oskar Lithell alkoi tarjoilla makkaroita pienistä kärryistä myynnin lisäämiseksi. Lithellin kärryt olivat modernin ruotsalaisen katuruoan alku. Vuonna 1972 lanseerattiin ensimmäinen hampurilainen, jonka myötä suuri hampurilaisaalto saapui myös Ruotsiin.
Vuonna 1994 lanseerattiin innovatiivinen Sibylla-konsepti, joka sopeutui palvelukaupan olosuhteisiin ja josta tuli siksi nopeasti markkinoiden menestyjä. Konsepti on nykyäänkin yksi Sibyllan menestyksekkäimmistä, ja se on kansainvälisesti läsnä useissa maissa. Uusin Sibylla-konseptiin liittynyt markkina-alue on Etelä-Korea.
Oskar Lithellin makkarakärryjen alkuperäinen kohderyhmä oli autoileva nuoriso. Nykyään kohderyhmään kuuluvat näiden lisäksi uset erilaiset kuluttajaryhmät. Sibyllan tuotteita löytyy bensiini- ja huoltoliikkeistä, tapahtumista, areenoilta sekä festivaaleilta useassa maassa. Tuotteitamme nautitaan siis monissa eri tilanteissa. Maukas ruotsalainen rakkaustarina, jossa on kaikkea vähän extraa.