Perinteinen brändi

Sibylla on yksi Ruotsin ensimmäisistä ja tunnetuimmista pikaruokatuotemerkeistä. Superbrand-palkinnonkin saavuttaneen Sibyllan ajattomia arvoja ovat turvallisuus ja perinteisyys. Ensimmäinen Sibylla makkara lanseerattiin jo vuonna 1932. Sen jälkeen kotoisa ruotsalainen katugrilli on kasvanut tasaisesti saavuttaen suuren kansansuosion. Valikoima on vuosien mittaan kasvanut sisältämään monenlaisia makkaroita, nakkeja, hampurilaisia ja nykyisin paljon muitakin tuotteita.

Sibyllalla on poikkeuksellisen pitkä, tarkalleen ottaen 90 vuoden kokemus hyvän ruuan valmistamisesta. Emme kuitenkaan olisi päässeet tähän asti, jos olisimme tehneet kompromisseja laadun, maun tai tuoteturvallisuuden suhteen. Jatkuvan kehityksen ja innovaatioiden ansiosta Sibylla pystyy vastaamaan nykypäivän tarpeisiin. Sibylla on brändi, joka voi vahvistaa liiketoimintaasi ja tarjota lisäarvoa asiakkaillesi.

Sibylla Suomessa

Sibylla rantautui Suomeen ensimmäistä kertaa vuonna 1997 ja saavutti pian uskollisen kävijäkunnan. Vuonna 2010 Sibyllan ilosanomaa ryhdyttiin levittämään valtakunnallisesti. Liikekonseptin helppous ja kannattavuus yhdistettynä laadukkaaseen tuotteeseen ja ennestään tunnettuun brändiin houkuttelevat yrittäjiä. 

Yksi syy Sibyllan nopeaan menestykseen lienee se, että Sibylla tuotiin Suomeen suomalaisin maustein ja suomalaiseen makuun sovitettuna. Kaikki Sibyllan tuotemerkin alla Suomessa myytävät tuotteet on suunniteltu Suomen markkinoita ja suomalaisia varten. Suomessa Sibylla on myös raaka-aineiden osalta suomalaistunut: lihat tulevat pääasiassa Atrialta ja tuoreet lisukkeet hankitaan aina mahdollisuuksien mukaan paikallisesti. Suomen Sibyllan päätuotteina voidaan pitää makkaratuotteita eli Hot Dogia, Grill Dogia ja French Dogia, mutta valikoima kasvaa jatkuvasti hampurilaisten ja muiden tuotteiden kysynnän kasvaessa. 

Lue täältä lisää Sibylla-konseptista. 

SIB map markets 2.png